Door de aanpassing van de corona-maatregelen en de beëindiging van de tweede lockdown van 15 december t/m 23 januari, heeft de KNVB vorige week woensdag besloten om de competitie vanaf het weekend 29-30 januari (afgelopen weekend) te hervatten voor alle jeugdteams en lagere senioren in de B-categorie en het 1e en 2e elftal vanaf  20 februari in de A-categorie. Dit houdt in dat wij als vereniging in de afgelopen week snel hebben moeten reageren om trainingsroosters, schoonmaakroosters, scheidsrechtersindelingen, zaterdagdienstroosters, kantinebezetting, Corona-maatregelen en weekendroosters hebben moeten samen stellen. Vanaf vorige week donderdag is de club dus weer volop in beweging en zal het dus ook weer rekening moeten houden met de volgende aandachtspunten: (zie ‘lees verder’)

• Vanaf afgelopen weekend geldt een QR-code of negatief testbewijs bij het betreden van de kantine (valt onder horeca). Voor de komende 6 weekenden is reeds een rooster gemaakt van 1 uur scannen bij de ingang van de kantine op zaterdag en zondag. Wil jij ook graag helpen bij het scannen, dan graag mailen naar secretariaat@vvvorden.nl.
  • Wij adviseren een mondkapje te dragen bij verplaatsingen in de gehele accommodatie (dus kantine, hal en gang kleedkamers)
  • Publiek mag weer aanwezig zijn op ons Sportpark, echter houdt wel de basisregel van 1,5 meter afstand in acht
  • Op Sportpark mag niet gerookt worden tijdens jeugdactiviteiten. Dus zaterdag voor 13.00 uur en door de week voor 20.00 uur mag er niet gerookt worden. Zaterdag na 13.00 uur, de gehele zondag en door de week na 20.00 uur mag er alleen gerookt worden aan de zijkant van de kantine (overkapping bij ‘bushokje’).
  • Vanaf vrijdag 4 februari geldt het  schoonmaakrooster (zie website) om per team de kleedkamers, hal en toiletten schoon te maken

Deze week bijt de JO17-1 de spits af in het vernieuwde schoonmaakrooster en dient vrijdagavond de kleedkamers schoon te maken. Het complete rooster voor de 2e helft van het seizoen is : schoonmaakschema 2021-2022 na de winterstop