Ronald de Beus en Wim Enzerink zijn de gedeelde weekwinnaar geworden van speelronde 6 van de VoProVo-voetbalpool. Met een eindtotaal van 73 punten waren zij de concurrentie te slim af.

In deze speelronde werd één wedstrijd niet gespeeld en dat was Manchester City – Tottenham Hotspur. Omdat ook nog niet bekend is wanneer deze wordt ingehaald heeft de organisatie besloten om deze wedstrijd te schrappen en dus niet mee te laten tellen.

Het was een weekend waarin RB Leipzig verrassend met 3-0 won van Borussia Dortmund, PSV op de valreep RKC Waalwijk nog wist te verslaan en Excelsior de degradatiekraker tegen FC Emmen nipt in de laatste minuut wist te winnen met 2-1.

Zowel Ronald als Wim wisten 4 van de 12 wedstrijden volledig goed te voorspellen. Daarmee lieten zij de nummer 2, Tara Pierik, net een 10-tal punten achter zich.

Michiel Balvert en Claudet Jansen completeren de top.
Voor de volledige weekuitslag klik hier

Inmiddels zijn er 2 speelrondes gespeeld en kunnen alvast een 1e tussenstand opmaken. Ronald en Wim zijn ook de nummers 1 en 2 in het algemeen klassement. Henri Eggink, Tara Pierik en Michiel Balvert zorgen dat de top 5 compleet is.
Voor een compleet overzicht van de tussenstand na 2 wedstrijden klik hier.

Volgende week is er speelronde 7 met de Super Sunday. Daarin speelt PSV tegen Feyenoord en AZ tegen Ajax