Afgelopen zondag werd geheel onverwachts Rikie Buunk in het zonnetje gezet door de kantinecommissie en het bestuur van v.v. Vorden. Onder valse voorwendselen werd zij door haar familie naar het sportpark gelokt en daar werd zij in een bomvolle kantine bedankt voor maar liefst 40 jaar (!) vrijwilligster bij de club als barmedewerkster. In de jaren ’80 van de vorige eeuw hielp zij al in de oude houten kantine en toen in 1991 de huidige accommodatie werd opgeleverd heeft zij al die jaren op donderdagavond en tevens op de zondagen tijdens de thuiswedstrijden van het 1e elftal in de kantine gewerkt. Rikie heeft afgelopen zomer aangegeven dat het mooi is geweest en na al die jaren leek het de kantinecommissie een goed idee om met een passend gebaar Rikie te bedanken voor al die jaren inzet en tijd voor onze club.

Rikie heeft enorm genoten van deze middag en wil iedereen van v.v. Vorden die aanwezig was en/of mogelijk heeft gemaakt, bedanken via onderstaande brief: