Zo aan het eind van het seizoen worden altijd de prijzen verdeeld. Zo ook met de topscorerstitel 2018-2019. Rik Schröer kan de titel bijna niet meer ontgaan. Alleen in theorie, zoals deze momenteel ook bij het kampioenschap in de Eredivisie worden gedaan, zou Marée Oplaat nog topscorer bij vv Vorden worden. Maar dan moet Rik ophouden met scoren en Marée er een stuk of 15 inschieten in 2 wedstrijden.

Met 31 doelpunten in dit seizoen heeft hij een meer dan prima aantal neergezet. En daar kunnen de komende 2 weken nog doelpunten bij gaan komen. Marée heeft echter tot nu toe de meeste doelpunten gemaakt, te weten 36. Echter door de berekening is Rik ruim topscorer.

Het gat naar de rest is enorm. Frank Hiddink staat op een keurige 3e plek. Met 12 doelpunten is hij topscorer bij Vorden 1. Na Frank komt er een rij wat heel dicht bij elkaar zit en waar de komende weken nog de verschuivingen plaats kunnen vinden.

Voor het volledige overzicht ga in het menu naar “Wedstrijden” klik op “Uitslagen” en in de rechterkolom op “AB Oost Topscorersbokaal