Officieel is speelronde 25 nog niet ten einde. De KNVB zal nog moeten bepalen of en in welke vorm de wedstrijd Vitesse – Sparta zal worden hervat. Normaliter betekend dat ook dat er nog geen weekwinnaar bekend is voor speelronde 25. De voorsprong van nummer 1, Rik Schröer, is echter dusdanig, dat naaste belager Ties Wentink hem niet meer kan inhalen, Immers het maximale aantal te behalen punten bij deze wedstrijd is 10, terwijl de voorsprong van Rik 12 punten bedraagt. Hoewel het dus nog niet officieel is, kunnen we Rik wel de terechte winnaar van deze speelronde noemen. Bij de 8 wedstrijden die wel volledig werden gespeeld behaalde Rik 1x de hatelijke 0 score, 4x 7 punten en 2x 10 punten. Daarnaast scoorde Rik, overigens net als Ties en Friso Balvert, 20 punten bij de wedstrijd van de week.

In de top van het algemeen klassement waren er nauwelijks wijzigingen. Alleen Jan Leegstra en Bas van der Veen wisselden van plaats. Sven Hendriks is koploper Sep Enzerink inmiddels tot op 5 punten genaderd. Met nog 9 volledige speelronden te gaan beloofd het een onwijs spannend einde te worden van deze Voetbalpool.

Aankomend weekend de laatste speelronde die meetelt voor periode 3. Echter voordat de balans voor periode 3 definitief kan worden opgemaakt, dienen eerst de wedstrijden Fortuna – Sparta en Vitesse – Sparta (uit)gespeeld te worden.