Er waren extra veel punten te scoren in week 15, met 2 wedstrijden die als wedstrijd van de week waren aangemerkt. En als we het hebben over veel scoren, dan valt bij Vorden natuurlijk al snel de naam van Rik Schöer. De voormalig topscorer wist in week 15 de concurrentie voor te blijven en mag zich als eerste deelnemer in 2021 kronen tot weekwinnaar van de Voetbalpool. Tara Pierik kwam net als in ronde 5 net te kort voor de weekwinst.

In het algemeen klassement deden de nummers 2 tot en met 5 goede zaken en verkleinden de voorsprong met koploper Henri Eggink. Aanstaande dinsdag start al weer speelronde 16, dus zorg dat de voorspellingen tijdig zijn ingevuld. (Op dit moment hebben 35 deelnemers de volledige speelronde ingevuld).