Inmiddels zijn we volop bezig in het seizoen 2022-2023. En er kan gezegd worden dat alle seniorenteams goed bezig zijn. Vorden 3, 4, 7 en Vrouwen 1 staan bovenin hun competitie. En dat betekent ook heel veel doelpunten. Daarom verbaast het ook niet dat de topscorer uit één van deze elftallen komt.

Het is Rik Schröer die bovenaan staat. Met 13 doelpunten heeft hij een ruime marge op de achtervolging. Rik wist in 1 wedstrijd bijna de helft van zijn doelpunten te maken. In een 7-1 gewonnen wedstrijd scoorde Rik 6x.

Achter Rik komt Djoi Stevens op plek 2. De vlugge aanvaller van Vorden 3 wist ook al 8x te scoren. Dat kan nog leuk worden als binnenkort Vorden 3 tegen Vorden 4 speelt. Achter Rik en Djoi zijn Marée Oplaat en Noa Schuppers de achtervolgers.

Voor een volledig overzicht ga naar “Wedstrijdinfo” en klik op “Topscorer”.