Deze speelronde van de VoProVo-voetbalpool begon vrijdagavond spectaculair. De Graafschap en Heracles Almelo maakten er op de Vijverberg een boeiend spektakel van wat na 90 minuten resulteerde in een 5-3 overwinning voor de Superboeren. 5-3 is een uitslag die niemand goed had voorspeld. Vanavond verloor Real Madrid verrassend van Villareal, waardoor Barcelona morgen nog verder kan uitlopen op de Madrilenen. In de Eredivisie deed Vitesse goede zaken in de strijd om degradatie door met 2-0 te winnen van GA Eagles.

Tot nu toe lijkt het codewoord 2-1 te zijn. Koploper Rien Wabeke scoorde daarmee zijn twee 10-punters door SC Heerenveen-FC Volendam en Lazio Roma zo te voorspellen. Hiermee is hij koploper met 50 punten. De koploper in het tussenklassement, Wim Enzerink,  beleeft tot nu toe een goed weekend. Met 47 punten is hij nummer 2, maar loopt hij uit op de concurrentie. Opvallend is de top 5 notering van Robin Koster. Hij voorspelde bij alle wedstrijden een 2-1 uitslag en heeft hiermee al 41 punten behaald.

Voor morgen staan er nog 4 wedstrijden op het programma en zijn er dus nog 40 punten te verdienen. Of Rien zijn koppositie behoudt zullen we morgenavond weten.

Voor de tussenstand na de zaterdagwedstrijden klik hier