Normaal gesproken is er in een (mei)vakantie, bijvoorbeeld met Hemelvaartsdag en Koningsdag,  wat minder trainingsactiviteiten bij onze vereniging als normaal gesproken het geval is, maar daarentegen was het vorige week dinsdag en woensdag een drukte van belang tijdens twee vakantie-activiteiten bij v.v. Vorden. Allereerst organiseerde de Gemeente Bronckhorst per woonplaats een Sportinstuif voor kinderen van 6 tot 12 jaar en vorige week dinsdag werd dit gehouden op ons Sportpark ‘t Grote Veld. Tijdens deze bijeenkomst waren er 70 kinderen die een half uur een clinic kregen voorgeschoteld van diverse sporten. De voetbalclinic werd georganiseerd door v.v. Vorden en JO15-1 trainer Ruud van der Linden schotelde samen met de volleybal, mountain-bike, tennis, handbal en hockey de kinderen steeds een half uur een typische sportactiviteit voor. Het was ondanks de slechte weersomstandigheden een geslaagde clinic, die in ieder geval alweer twee nieuwe leden bij v.v. Vorden heeft opgeleverd! Op woensdagmiddag organiseerde Han Piels vanuit zijn eigen voetbalschool een voetbalclinic. Ook hier was de opkomst prima te noemen en werd het kunstgrasveld wederom uitstekend benut.

Foto’s van de Sportinstuif in Vorden : https://photos.app.goo.gl/bw7sYbWP5q8Nn5aK9