Op vrijdagavond 30 augustus zal tijdens het jubileumweekend een Reünie plaats vinden bij v.v. Vorden voor alle (oud) leden van 40+. Een speciale werkgroep met Henk de Jonge en Jan Golstein is al enkele maanden bezig om van ongeveer 20 elftalfoto’s de namen te achterhalen en van iedere elftalfoto 1 of 2 mensen te benaderen met de vraag de overige teamleden uit te nodigen voor deze Reünie. Verder roepen wij via een artikel in diverse kranten en deze website alle (oud) leden die in de jaren ’60, ’70, ’80 en ’90 bij v.v. Vorden hebben gevoetbald om zich op te geven voor deze gezellige en leuke Reünie ter gelegenheid van het 90-jarig bestaan van onze club. Hieronder de eerste 7 elftalfoto’s met 103 namen welke benaderd worden, maar zich ook al op kunnen geven via het mailadres secretariaat@vvvorden.nl

Onder andere alle hoofdtrainers die v.v. Vorden heeft gekend van Theo Hulshof, Michel Feukkink, Jan Ligtenberg tot aan Jan Stegeman, Henk Spikkert en Jan Hendriksen worden aangeschreven, alle oud-bestuursleden, een lijst met jeugdtrainers uit 1987 en spelers van ongeveer 20 elftalfoto’s worden benaderd voor deze Reünie. ‘Wij hebben ongeveer 1500 ‘oud leden’, dus een lijst met (mail)adressen verzamelen en deze allemaal uitnodigen, is onbegonnen werk. Vandaar dat wij sinds een half jaar op deze wijze getracht hebben om oud leden uit te nodigen en te benaderen voor deze Reünie. Maar wij willen benadrukken dat ieder oud lid van harte welkom is dus lees je dit bericht, heb je zelf gevoetbald bij v.v. Vorden en vind je het ook nog eens leuk om oud-teamgenoten te enthousiasmeren, kom dan gerust op vrijdagavond 30 augustus 2019 op ons Sportpark ‘t Grote Veld voor het 90-jarig jubileum van v.v. Vorden.

Harm Vos, Dick Vlogman, Jan Golstein, Hans Lenselink, Hans Stokkink, Fred Willems, Ernst te Velthuis, Dick Smit, Ab Nijenhuis. zittend: Richard Martens, Theo Schotsman, Rudy Cornegoor, Edwin Bekker, Reind Teerink, Jan Groot Jebbink, Eddy Hiddink

Herman de Weerd, Andre de Bruin, René Olthof, Harry klein Brinke, Bert Huetink, Marc van der Linden, Gerrit Pardijs, Peter Hoevers, Frank Rouwenhorst, Dies Eggink. Zittend:  William de Weerd, Andre van de Vlekkert, Marcel Mölders, Bert de Jonge, Wim Harms, Bennie Wentink, Wilco klein Nengerman, Jan Groot Jebbink

Henk van de Berg, Hans Stokkink, Tonnie Meijer, Lambert Rouwenhorst, Andre te Velthuis, Gerrit Wentink (Eppe), Ernst te Velthuis, Johan Holsbeke, Jan Stegeman, Bertus Zweverink, Herman de Weerd, Jos van der Logt. Zittend: Gerard ter Beest, Rudy Cornegoor, Henk Lubbers, Reind Teerink, Bertus Nijenhuis, Johan Eggink, Geert Heersink.

Lammers, Martin Jochemsen, Ab Nijenhuis, Inus Rothman, Jan Lindenschot, Wim Lammers, Joop Westerveld, Wim Steeman, Wim Kuijper, Wim Huetink. Zittend: Derk Besselink, Eef Eggink, Jopie Bosch, Joop Teerink, Jan Maalderink, Wim Wissels, Ab Velhorst, Wim Buunk.

Jan Rouwenhorst, Theo Schotsman, Martijn Vredenberg, Bert de Jonge, Udo Heij, Huberto Eijkelkamp, Frank van Zeeburg, Jeroen Tijssen, Wilbert de Leeuw, Piet van den Hoogen, Hannie Hendriksen. Zittend Jeroen van der Logt, René Olthof, Sandor Verkijk, Robert Harmsen, Edwin Visser, Ronald Visser, Volkert Maarseveen.

Johan Dekkers, Hendrik Jan Beerning, Ap Wentink, Tinus Jansen, Fred Franssen, Jan Lijftogt, Frits van Zuilekom, Harry Arendsen. Zittend : Tonnie Bosch, Bert Schouten, Toon Haverkamp, Bert Beck, Jan Rouwenhorst, Jan Pardijs, Jan Jansen.

Jeugdleiders en trainers 1986-1987

Vorden 1 met trainer Jan Lichtenberg in 2004

Hoofdtrainers v.v. Vorden : Henk Spikkert, Ab Vleming, Jan Stegeman, Ruud Gerritsen, Jan Hendriksen, Ben Koolenbrander, Hans Lenselink, Guus Tieleman, Peter Jansen, Maarten Wolvetang, Yi-Fan Chung, Jan Ligtenberg, Gerard ter Winkel, Maarten Wolvetang, Theo Hulshof, Michel Feukkink.