In de afgelopen twee maanden hebben in het kader van de actie ‘Rabobonk Clubsupport 2021’ alle Rabobankleden de gelegenheid gehad om een stem uit te brengen op een vereniging of stichting, wie zich hiervoor hadden aangemeld. De voetbalvereniging Vorden deed, net als de laatste jaren steeds het geval is geweest, ook weer mee en had dit jaar als doel ‘realisering toegangkelijkheid en duurzaamheid binnenaccommodatie’ in het kader van Masterplan B. Ook de SBS Vorden heeft als Beheersstichting meegedaan met de actie en zij hadden als doel gesteld om verdere faciliteiten rondom het nieuw aangelegde kunstgrasveld&pannaveld te realiseren.  Gisterenavond werden zowel penningmeester Kees Jansen als stichtingsbestuursvoorzitter Wim Enzerink met een bezoek vereerd van de Rabobank en krijgen zij beide de bijbehorende cheque uitgereikt. Wij willen hierbij zowel de Rabobank ontzettend bedanken alsmede natuurlijk al onze stemmers, want door jullie hebben wij zo’n fraai bedrag mogen ontvangen!