De rabobank clubsupport is weer gestart. Als v.v. Vorden hebben we ons ingeschreven en hopen op uw stem. Dit jaar gaat ons doel naar de binnen accommodatie, deze dient toegankelijker en duurzamer te worden. Zaken als een toiletvoorziening voor minder validen behoren ingevuld te worden voor een sport waarbij iedereen welkom is. De ruimtes voor kleding & materialen, schoonmaakmaterialen en massage-herstelruimte zijn nu beperkt aanwezig en/of helemaal niet. Dit geldt ook voor ruimte van een betere scheiding van afvalmaterialen en alsmede extra kleedkamers voor de diversiteit aan leden en gasten die de vereniging verwelkomt.

De v.v. Vorden wil voor alle Vordenaren en mensen in de directe omgeving een prettige, sportieve en voetbalminnende omgeving aanbieden. Iedereen die zich conformeert aan de normen en waarden van de club zijn welkom. De vereniging kent geen politieke kleur, religieuze overtuiging of andere eigenschappen die onze maatschappij opdelen. Iedereen dient zich veilig en thuis te voelen bij onze vereniging. Voetbal in het bijzonder en buitensporten in het algemeen dat is wat ons verbindt.

Tevens is het verzoek om een stem uit te brengen op de SBS. De SBS is onze partner voor onderhoud van de gehele buitenaccommodatie. De omheining van het hoofdveld van het sportcomplex is meer dan 30 jaar oud, in slechte staat, en is dringend aan vervanging toe. SBS Vorden biedt gelegenheid tot het beoefenen van sport met name de voetbalsport. Beiden kunt u vinden als het filter op voetbal wordt gezet.

Stem daarop op de v.v. Vorden en de SBS en ga naar https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport en wij danken u hartelijk.