Sinds afgelopen zaterdag 6 november is het verplicht om iedereen boven de 18 jaar te controleren op een geldige QR-code bij het betreden van de kantine en de overkapping/terras (zie website met Corona-maatregelen). Als bestuur van de v.v. Vorden hebben wij besloten om deze controle te laten doen via een speciale functionaris/vrijwilliger en dit niet uit te laten voeren door de dienstdoende kantinemedewerk(st)er. Iedere bezoeker boven de 18 jaar die de kantine betreedt wordt verzocht zijn of haar QR-code te laten scannen. Wij hebben voor de komende weken een speciaal schema gemaakt met dienstdoende blokken van 2 uur op de zaterdag en zondag en dit schema dient gevuld te worden met vrijwilligers binnen onze club. Voor de komende 2 weekenden is het schema al nagenoeg bezet, maar wij verwachten dat deze maatregelen nog zullen blijven, dus zijn wij op zoek naar overige vrijwilligers om te helpen met scannen. Wilt u onze vereniging helpen om deze overheidsmaatregel uit te kunnen voeren binnen onze club en wil je 2 uurtjes helpen om te controleren en te scannen bij de ingang van de kantine, neem dan contact op met één van beide bestuursleden Ilse Oldenhave (horeca@vvvorden.nl) of Wilbert de Leeuw (accommodatie@vvvorden.nl). Wat betreft de controle voor spelers boven de 18 jaar in de kleedkamers hebben wij een speciaal protocol opgesteld en scannen wij de QR-codes samen met de trainers/leiders van de diverse elftallen op zondag.