We besteden deze laatste 2 weken van de competitie aandacht aan elftallen die nog in de race zijn voor het kampioenschap en nadat JO15-1, Vorden 2, Vorden JO17-1 en de meiden MO13-1 en VR1 zijn besproken, is het nu aandacht voor de pupillenafdeling van onze club, want in het fasevoetbal zoals de KNVB dit heeft genoemd, zijn er al kampioenen te melden en heeft de JO11-1 ook nog een kans in deze laatste en 4e fase. Wat eveneens is veranderd door de KNVB is het ontbreken van standen en het niet vermelden van uitslagen bij de JO8, JO9 en JO10 pupillen. De ontwikkeling en het plezier dient bij deze leeftijdsgroep duidelijk bovenaan te staan en vandaar dat de KNVB heeft gemeend om geen standen bij te houden en ook niet te spreken over kampioenschappen, zodat negatieve invloed vanuit ouders, leiders en trainers door het resultaat de boventoon te laten voeren, achterwege blijft. Vandaar dat bij v.v. Vorden er alleen sprake is van een competitie en eindstanden bij de JO11-3, JO11-2, JO11-1. Vanaf de winterstop heeft Vorden een JO11-3 team ingeschreven en zij hebben het zowel in de 3e als 4e fase prima gedaan. Ook de JO11-1 doet het uitstekend in de 4e fase en heeft nog een kansje op het kampioenschap, alleen is een afgelaste wedstrijd nog niet her gepland en moeten zij het dus met een wedstrijd minder doen als de concurrenten. De JO11-2 staat bovenaan en heeft alleen nog concurrentie van FC Zutphen JO11-3. Wij wensen alle pupillen van de JO8-1, JO8-2, JO9-1, JO10-1, JO11-1, JO11-2 en de JO11-3 heel veel plezier en succes in hun laatste wedstrijd(en) en voor ieder team valt er aan het einde van het seizoen wat te vieren …. kampioen of niet.