Vorige week dinsdag is de start geweest van het project ‘Omheining Hoofdveld’ toen de sponsorcommissie op één avond alle reclameborden rondom het hoofdveld hebben ontmanteld en opgeslagen. De volgende donderdagavond hebben 8 mannen met elkaar al het ijzer- en houtwerk rondom het veld weg gehaald en afgelopen zaterdag is hiermee door gegaan met opnieuw 10 nieuwe vrijwilligers, waardoor nu alleen de betonpalen uit 1969 nog rond het veld staan. Komende dinsdag- en donderdagavond worden deze palen met behulp van een kraan van Weulen Kranenbarg uit de grond gehaald en achterop bij veld 2 opgeslagen. Deze twee avonden hebben zich alweer opnieuw 10 á 12 mensen zich opgegeven, zodat met gezamenlijke mankracht ook deze klus geklaard kan worden. Komende zaterdag zullen de laatste handelingen verricht moeten worden om zodoende ervoor te zorgen dat volgende week het grondverzet bedrijf aan de slag kan, dus heb je zaterdagmorgen nog ff tijd en wil jij je inzetten voor de club, kom dan om 08.30 op ons Sportpark.