Het is ons weer gelukt! De presentatiegids 2022-2023 met alle elftalfoto’s, advertenties, interviews en informatieve wetenswaardigheden is met 60 pagina’s afgelopen weekend van de drukker gekomen. De sponsorcommissie heeft samen met de webredactie wederom een wetenswaardige en fraai uitziend exemplaar er van weten te maken en de complimenten en dankzegging gaat zeker uit naar de opmaker Dinant Hendriksen. Tevens een woord van dank voor onze huisfotograaf Johan Bolink die (eveneens voor de website) alle teams op de foto heeft weten te zetten. Natuurlijk dienen zeker de adverteerders een woord van dank te krijgen, want zonder hun bijdrage en ondersteuning komt een dergelijke gids niet tot stand. Herman Vrielink en Marc van der Linden waren namens de sponsorcommissie en webredactie verantwoordelijk voor de eindredactie en kijken er naar uit om zondag aanstaande na de thuiswedstrijd van Vorden 1 het eerste exemplaar officieel te overhandigen. Deze week worden de presentatiegidsen echter al rond gebracht bij alle leden, donateurs, vrijwilligers en sponsoren. Wij hebben er voor gekozen om het adressenbestand te ontdubbelen, dus per huishouden wordt er 1 gids overhandigd. Zijn er leden of vrijwilligers die een extra gids in huis willen hebben, dan kunnen deze op zaterdag of zondag in de bestuurskamer opgehaald worden en de dienstdoende zaterdagdienst zal de gids dan overhandigen.