Sinds het seizoen 2013-2014 wordt er ieder seizoen een presentatiegids uitgebracht met o.a. alle elftalfoto’s van de diverse teams van v.v. Vorden. Ook dit seizoen komt deze presentatiegids weer uit en dit maal staat er een groot interview in met de nieuwe hoofdtrainer Wouter Schouten, een interview met één van de oudste sponsors van onze club, Autobedrijf Groot Jebbink en een terugblik op wedstrijden van Vorden 1 tegen de Betaald Voetbalclubs als FC Twente, FC Wageningen, De Graafschap en Feyenoord. De sponsorcommissie heeft er wederom voor gezorgd dat de gids op iedere pagina één, twee, drie of vier advertenties zijn geplaatst en vandaar dat wij deze adverteerders weer zeer erkentelijk zijn voor de ondersteuning. Het exemplaar is dit jaar maar liefst 60 pagina’s en is voorzien van vele fraaie foto’s van vooral Johan Bolink.