Juist omdat het al weer twee jaar geleden is dat we een presentatiegids hebben uitgebracht, hadden wij dit seizoen een mooi evenement in gedachten in onze kantine om zodoende extra aandacht en reuring te creëren voor deze nieuwe gids. Maar door de corona-perikelen is dit natuurlijk ook niet door gegaan en vandaar dat alle leden, donateurs en sponsoren over een week de presentatiegids 2020-2021 persoonlijk in de bus krijgen. Deze uitgave is nog weer dikker (52 pagina’s) dan voorgaande exemplaren en wij zijn dan ook zeer content met alle adverteerders die via de Sponsorcommissie bereid zijn gevonden onze club hiermee te ondersteunen. Fraai leesvoer met o.a. de vrijwilligster van het jaar, een oude wedstrijd uit 1999, interview met de trainers Manfred Graven en Luc Feukkink en natuurlijk alle elftalfoto’s  om de feestmaand December goed door te komen en natuurlijk geldt het als bewaarnummer voor het seizoen 2020-2021.

Het laatste exemplaar dat is uitgebracht, daarna kwam het ‘plaatjesalbum van AH Grotenhuys: