Een paar keer per seizoen heb je van die dagen dat alles samen valt en er sprake is van een prachtige voetbalzaterdag bij v.v. Vorden. Heerlijk najaarsweer met een strakblauwe lucht, lekker zonnetje en niet of nauwelijks wind. De grasmatjes zijn keurig onderhouden en zelfs in deze tijd van het jaar nog twee keer in de week gemaaid door Gerrit en Wilco en geprepareerd door William en Ab. Deze fraaie groene grasvelden worden voorzien van strakke witte kalklijnen door Jan en dat samen met de nieuwe omheining van het hoofdveld, de tribune en de vele reclameborden, inclusief degene op de tweede en derde rij in de ballenvangers, maakt het allemaal een aantrekkelijk geheel. Voor de voetballers en voetbalsters was het gisteren dan ook genieten geblazen en dat is terug te zien op onderstaande beelden, want voetbalplezier, voetbalbeleving, voetbalinzet en voetbalgeluk is nog steeds het mooiste om te zien, helemaal onder die prachtige omstandigheden.

In de ochtenduren was er een speciaal G-voetbal toernooi georganiseerd samen met Loenermark, Oeken en FC Twello. Het G-team van v.v. Vorden deed het uitstekend en samen met de G-voetballers en -voetbalsters van de overige drie teams werd het een heerlijke voetbalzaterdagmorgen en kan iedereen (dus ook de organisatie!) tevreden terug kijken. Op de velden 1 en 2 kwamen in de ochtend ook nog de JO13-1 en de JO11-1 in actie en zij lieten met hun uitslagen zien dat er ook bij deze wedstrijden al weer veel te genieten viel (3-1 winst voor Vorden JO13-1 en 5-6 verlies tegen Turkse Kracht JO11-1). S’middags liet JO15-2 zien dat het dit weekend wel goed komt met de uitslagen tegen AZC, want ook dit team won keurig van AZC JO15-2 en ook de JO15-1 won haar derde wedstrijd in de Hoofdklasse en bond met 6-4 medekoploper Victoria’28 uit Enschede aan de zegekar. JO15-3 had een zware middag en verloor kansloos met 0-11 van ZZC’20 JO15-3 en ook de JO17-1 moest haar meerdere erkennen, al was de 2-3 nederlaag nipt tegen DZC’68 JO17-2.  Het enige meidenteam dat deze middag thuis haar wedstrijd speelde was de MO20-1 en zij wonnen met 0-2 van Sp. Deventer MO20-1. Tenslotte speelde de JO19-1 haar derde wedstrijd in de Hoofdklasse en zij wonnen keurig met 4-3 van Sp. Neede JO19-1. Bij de JO19-1 is nu een bijzondere tussenstand gerealiseerd, want samen met FC Winterswijk JO19-1, AZSV JO19-1, FC Zutphen JO19-1 en Helios JO19-1 staat Vorden dus met 5 ploegen op de gedeelde 1e plaats met 6 punten uit 3 wedstrijden.