De voetbalvereniging Vorden is bijna aan het einde van de verkoopactie van m2 kunstgras. Vanaf 16 oktober, toen de website ‘live’ is gezet en de mogelijkheid werd geboden om online m2 kunstgras te kopen, hebben wij ruim 700 donaties ontvangen en iedereen heeft nu nog 2 weken de tijd om dit aantal te verhogen. Wat velen niet weten is dat er aan deze verkoop ook nog een verloting vast zit met prachtige prijzen en vandaar dan ook de slogan ‘PIN en WIN’, want voor een m2 kunstgras steun je niet alleen de club met haar actie maar maak je ook kans op een Electrische fiets, I-Phone, Laptop, Horecabon twv 200 euro en nog vele andere tientallen prijzen. Bekijk dus onderstaand filmpje ga daarna naar de website van v.v. Vorden en koop voor 31 januari nog een aantal m2 voor het goede doel!

Ga naar ons Youtube-kanaal en bekijk het filmpje over de laatste weken van de kunstgrasactie!

Onderstaande miniatuurversie van ons vernieuwde Sportpark zoals het met Kunstgras- en Pannaveld uit komt te zien is gemaakt door Damian Piekaar. Als hij helemaal klaar is met deze miniatuurversie is het exemplaar te zien in onze kantine. Klasse Damian, heel gaaf gedaan !!