In november waren er een aantal vrije en inhaalweekenden. Toch kwamen de meeste seniorenteams 2 tot 3 keer in actie en werd er volop gescoord. Vorden 3 scoort er, tot nu toe, lustig op los. In 6 wedstrijden werd er al 36x gescoord.

Niet vreemd is het dan ook dat de topscorer van Vorden 3 komt. Pelle Hoppen heeft 10 van de 36 doelpunten voor zijn rekening genomen en staat daarmee bovenaan. Teamgenoot en topscorer van het vorig seizoen, Djoi Stevens, staat ook in de top 5 met 7 doelpunten. Pelle en Djoi nemen dus samen bijna de helft van alle doelpunten voor hun rekening.

Ook Dames 1 presteert prima. Met slechts 1 gelijkspel en verder alleen maar overwinning staan zij bovenaan in hun competitie. Dione Bouwmeester is momenteel de topscorer en scoorde al 8x. Daarmee staat zij op de 2e plek. Opvallend is dat de dames de doelpunten aardig verdelen over het team. Dione staat namelijk 2e, maar kort daarachter staan Vera Lenselink 7, Marée Oplaat 6 en Noa Schuppers 5.

Tussen de scoringsdrift van Vorden 3 en Dames 1 staat Chico Lindenschot keurig 3e. Hij scoorde al 6x in 7 wedstrijden en loopt daarbij bijna 1 op 1.

Wil je weten waar jij of jouw teamgenoten ga naar “Wedstrijdinfo” en klik op “Topscorer”