In het gehele kunstgrasveld-project behoorde ook de oplevering van een ‘Pannaveld’ . De naam ‘Pannaveld’ wordt in de volksmond gebruikt voor een veld met ‘pupillenafmetingen’  van 32 bij 16 meter, waar perfect 3×3 of 4×4 gespeeld kan worden. Maar een ‘Pannaveld’ kan ook perfect gebruikt worden voor warming-up – , grond- , keepers- , coördinatie- en loopoefeningen, maar ook voor volleybal en badminton.  Het bestuur van v.v. Vorden heeft na overleg met de werkgroep ‘VVTT’ en de ledenvergadering besloten tot de aanleg van een dergelijk veldje als extra oplossing voor het veldentekort, om jeugdelftallen ook hier te kunnen laten trainen. Bij het aanleggen van dit veld, zijn er vele werkzaamheden ‘uit het bestek’ gehaald en door vrijwilligers zelf gedaan, waardoor voor een hele mooie prijs een prachtig ‘sportveld’ is ontstaan. Afgelopen weekend werden de laatste handeling verricht en afgelopen maandag zijn de eerste sponsorborden opgeleverd, waardoor het ‘Pannaveldje’ nu officieel is opgeleverd en klaar voor gebruik.

Klik hier voor een fraai filmpje van het Pannaveldje : Kunstgrasveld_2