Bennie Wentink (62) is het oudst spelende lid van v.v. Vorden en hij heeft t/m dit seizoen iedere zondagmorgen (en donderdagavond trainen) nog mee gevoetbald in een seniorenteam. De laatste drie jaren was Vorden 7 zijn team en vorig seizoen behaalde hij met dit elftal nog het kampioenschap in de res. 7e klas, maar een paar weken geleden had Bennie aangekondigd om na dit seizoen te gaan stoppen.  Vanmorgen speelde Vorden 7 haar laatste wedstrijd van het seizoen tegen kampioen Reunie 4 en aangezien Bennie al had aangekondigd er volgende week maandag niet bij te kunnen zijn (beide zoons van Bennie zijn als trainer en als speler betrokken bij Vorden 2, dat dan haar kampioenswedstrijd speelt in Lemelerveld) werd hij na afloop in het zonnetje gezet. Op de schouders met een bos bloemen en de spelers van Vorden 7 om hem heen nam Bennie na 54 jaar competitievoetbal bij v.v. Vorden afscheid als spelend lid. Hij wil nog wel in de 45+ op vrijdagavond enkele keren per jaar een balletje mee trappen, maar het wekelijkse competitievoetbal zit er nu na vele succesvolle jaren voor Bennie op. Hoe mooi was het dat hij op een dezelfde manier op de gevoelige plaat werd gezet als destijds zijn vader (Bernard ‘Barre’ Wentink) in 1968 bij zijn afscheidswedstrijd van het 1e elftal van sv Ratti tegen een elftal van v.v. Vorden, waarvoor hij destijds ook vele jaren in het 1e elftal had gespeeld.