Net bijgekomen van ons prachtige jubileumweekend staat er nog een uitsmijter voor de deur: een wedstrijd van oud-Vorden 1 spelers tegen oud-Graafschap. Een en ander zal plaatsvinden op vrijdag 20 september om 19:00 uur op Sportpark ’t Grote Veld in Vorden. Namens de Graafschap zullen onder meer Jhonny van Beukering (tevens o.a. Vitesse en Feyenoord) en Edward Sturing (Vitesse en drie interlands) meespelen. Wie kent ze niet?

Aldus anderhalf uur spektakel? Nou, gezien de leeftijd vonden de meeste mannen 2×30 minuten al een hele uitdaging maar het spelplezier zal er beslist niet minder om zijn.

Na de wedstrijd kun je in ongedwongen sfeer, en uiteraard onder genot van een hapje en een drankje, een praatje maken met de spelers of gewoon al vast vooruitblikken over hetgeen dit seizoen weer zal brengen.

Dit is toch een erg leuke manier om je weekend te beginnen? Wij heten je dan ook van harte welkom! De entree is gratis.