Het hele seizoen was het nog niet één keer gelukt … Ondanks de vele enthousiaste trainingen, de nieuwe competitie-indeling en het met elkaar steeds beter gaan voetballen, was het de JO15-3 nog niet gelukt om een wedstrijd te winnen. Twee keer dit seizoen waren ze er heel dichtbij toen in beide wedstrijden tegen SDOUC/Etten/GVVV JO15-4 en AZSV/AD JO15-5 een 1-1 gelijk spel werd behaald en de eerste twee punten bijgeschreven konden worden. Vandaag op het prachtig gemaaide hoofdveld, tegen de in het traditioneel rood-wit gestreepte Sp. Rijnland/Gelders Eiland JO15-3, was het dan eindelijk raak : 3-2 gewonnen!  Bij deze een enorme felicitatie voor de spelers en begeleiding van dit team (trainer Kai Hofs, assistent trainer Mario Horstink en leider Michael Hulleman) en niet alleen voor de eerste drie punten, maar vooral ook voor hun enthousiasme, doorzettingsvermogen en iedere week maar weer blijven trainen en proberen. Uiteindelijk lukt het dan ook een keer … !