Het project ‘Masterplan A’ had zijn beslag in het afgelopen (corona)-seizoen. Vanaf de eerste week van februari 2021 is er tot en met eind april gewerkt aan het kunstgrasproject bij v.v. Vorden. Op drie weken weken sneeuwval na, is het in zijn geheel keurig volgens planning verlopen en konden eind april al de eerste trainingen op het kunstgrasveld gehouden worden. Het project behelsde uiteindelijk ook de aanleg van het pannaveld,  de komst en aanleg van een plein, de omheining van het 2e veld, de verlichting op het kunstgrasveld en de oefenhoek en de aanleg van een oefenstrook. Dit alles is nu alweer bijna drie maanden volop in gebruik en al onze leden hebben vanaf het begin van dit seizoen kunnen genieten en profiteren van deze enorme update van ons Sportpark. Door de corona-maatregelen zijn wij niet eerder in de omstandigheid geweest om stil te staan bij de opening van het kunstgrasveld en vandaar dat wij dit nu volgende week zondag, 3 oktober, gepland hebben.

Op zondagmiddag van 13.00 uur tot 14.00 uur vindt de officiële opening plaats en zal er tevens stil gestaan worden bij het openen van het plein en het Pannaveldje. Het officiële gedeelte is als volgt gepland:

12.30 13.00 Ontvangst gasten en vrijwilligers tijdens het project
13.00 Openingswoord
13.15 Opening van het plein en naamgeving
13.25 Officiële opening van het kunstgrasveld
13.30 14.00 Wedstrijd Vorden …..  op het kunstgrasveld
14.00 Einde opening Kunstgrasveld en start wedstrijd Vorden 1 – WSV 1

Wij hebben zo veel mogelijk mensen die op één of andere wijze betrokken zijn geweest bij dit Project, uitgenodigd en/of geïnformeerd, maar wij willen bij deze degene die onverhoopt geen uitnodiging of informatie hebben ontvangen van harte uitnodigen om volgende week zondag bij dit evenement en opening aanwezig te zijn.

Bestuur v.v. Vorden