De evenementen- en horecacommissie staat er om bekend dat in de afgelopen vijf jaar er telkens maar weer succesvolle, druk bezochte en vooral gezellige evenementen worden georganiseerd. Naast de bekende items op de jaaragenda zoals het openingsweekend, de vrijwilligersavond, darttoernooi, Spare-Ribsavond, Slotavond van het seizoen en diverse activiteiten voor de jeugd, is het de laatste jaren ook regelmatig na een thuiswedstrijd van het 1e elftal een gezellige boel. Dit moet echter ook allemaal gefaciliteerd worden en daarom kwam het idee van enkele leden van onze club om een mobiele Bar te maken, om zodoende ook buiten de kantine de gasten te kunnen bedienen als een geschenk uit de hemel. De kracht van onze vereniging kwam in dit project uitstekend naar voren, want alle mogelijke hulp werd gemobiliseerd en onder leiding van bedenker Kasper Weenk werd het project ‘BallenBar’ afgelopen zondag samen met Jesse Barendsen, Erik Oldenhave, Esli Lindenschot, Edwin Visser en Jeroen Vos (Damian Piekaar kon niet aanwezig zijn) onder luid applaus opgeleverd. De voetbalvereniging is een prachtig horeca-object, natuurlijk in de geel-zwarte kleuren, rijker en afgelopen zondag bleek direct wat voor een fraaie aanwinst deze omgebouwde schaftkeet voor de evenementencommissie en de gehele vereniging is geworden.

Hieronder enkele foto’s van de opening door Kees Jansen en Marleyn Dijkman namens het bestuur, waarbij Erik Oldenhave, Jesse Barendsen, Esli Lindenschot, Edwin Visser en Jeroen Vos nog ff in het zonnetje werden gezet (Damian Piekaar kon niet aanwezig zijn). Op de achtergrond de verbouwde en omgebouwde schaftkeet waarin een volledige tapinstallatie, een koelkast, een koelwerkbank, electriciteit en opbergkasten in is aangemaakt.

Kijk helemaal onderaan ook nog ff naar het prachtige filmpje van ‘The Making off The ‘BallenBar’.