Het was een bijzonder voetbalweekend. Bijzonder omdat Sparta, tot grote vreugde van fanatiek Spartaan Bo Waasdorp, na een 0-4 achterstand toch een punt wist te behalen tegen AZ. Bijzonder omdat er geen toeschouwers bij de wedstrijden aanwezig mochten zijn. En bijzonder omdat RKC tegen PEC Zwolle vanwege meerdere besmettingen aan Waalwijkse kant niet doorging.

Daardoor is de er nog van alles mogelijk in deze bijzondere 4e week van de vv Vorden – Voetbalpool. Joris Jansen van den Berg kende een prima start op vrijdag met een maximale score en ziet zich voorlopig samen met Rob Immink op een gedeelde 2e plaats terug in de week stand. Sam Korenblek stond op zaterdag nog op deze plek, maar vergat de uitslagen van de zondag in te vullen waardoor hij terugviel naar plaats 10. Sabine Groot Wassink heeft echter de beste uitgangspositie om week 4 winnend af te sluiten, want na 8 van de 9 te spelen wedstrijden staat zij bovenaan in de stand van week 4. De wedstrijd RKC tegen PEC blijft meetellen voor deze ronde en daarom zullen we pas na afloop van deze ronde weten of Sabine haar voorsprong heeft weten vast te houden. De voorlopige top 5 ziet er als volgt uit.

In de top van het van het algemeen klassement nam Henri Eggink de eerste plaats weer over van Jeroen Tijssen. Rob Enzerink werd ingehaald door Hans Houwen, die wekelijks goed scoort en gestaag in het klassement naar de hoogte tree klimt. Sabine Groot Wassink komt door haar goede score de top 5 binnen.