We hebben vorige week al  vermeld dat het met vele seniorenteams erg goed gaat in de diverse competities. Vorden 2, 3, 4, 6 en VR1 staan keurig bovenaan in respectievelijk de res. 2e klas, res. 6e klas, res. 6e klas, res. 7e klas en de 4e klas VR. Sinds afgelopen zondag heeft Vorden 5 zich ook aangesloten bij deze vijf koplopers, want door de 6e (!) achtereenvolgende overwinning (zondag werd Markelo 8 met 0-3 verslagen) is de ploeg van trainer/coach Hans Wullink en Dick Wesselink omhoog gekropen naar de gedeelde 1e plaats met 25 punten uit 13 wedstrijden. De geel-zwarten staan samen met Enter 6, Lochem 6 en Holten 6 bovenaan in deze 7e klasse, waarbij de eerste 2 genoemde clubs 12 wedstrijden hebben gespeeld en Holten en Vorden dus al op 13 wedstrijden staan.

Vorden 2 moest afgelopen weekend haar 2e nederlaag van dit seizoen incasseren, maar zagen de nummer twee Lemelerveld 2 gelijk spelen tegen Ruurlo 2, waardoor beide ploegen nu met 29 punten uit 13 wedstrijden gezamenlijk bovenaan staan in de res. 2e klas. Met nog 7 speelrondes wordt het een hele spannende eindstrijd, want nummer drie, Grol 3, doet ineens ook weer mee met 24 punten uit 12 wedstrijden.

Vorden 3, 4 en 6 behielden alle drie de koppositie, ondanks dat het 4e een gelijkspel behaalde tegen Longa 9 en dus tegen het eerste puntverlies van dit seizoen aanliepen. Vorden 3 en Vorden 6 wonnen keurig hun wedstrijd, evenals Vorden 7 dat met een monsterscore (8-0 )afrekende met SVBV 4.  Vorden VR1 was vrij, maar zag achtervolger Warnsveldse Boys VR1 gelijk spelen. De dames van VR2 hadden na de winsterstop 3 keer gewonnen en 1x gelijk gespeeld, maar moest afgelopen zondag haar meerdere erkennen in de koploper Loenermark VR1 (3-1). Zowel het 7e elftal als VR2 blijven keurig in de middenmoot staan en doen dus goed mee in hun competities (res. 7e klas en 5e klas VR).