Afgelopen week heeft het kabinet en het RIVM wederom enkele versoepeling doorgevoerd en vandaar dat vanaf maandag 11 mei o.a. de senioren van onze vereniging ook weer mogen trainen. Dus naast de jeugdafdeling, wie sinds woensdag 29 april weer actief zijn op het trainingsveld, zullen op dinsdag 12 mei ook de seniorenspelers voor het eerst sinds de corona-crisis weer mogen gaan trainen. Nog steeds geen voetbalwedstrijden, geen oefenpartijen, geen kleedkamers, geen kantine, geen ‘partijtjes’ maar wel 1,5 meter, handen wassen, thuis naar het toilet, thuis douchen, afzonderlijke aanlooproute en uittochtroute en de aanwezigheid van een corona-coördinator! Hieronder is het schema terug te vinden waarin de senioren zijn opgenomen en tevens enkele tijden van de jeugdteams zijn aangepast naar aanleiding van de ervaringen in de eerste 1,5 week. Dit is dus het meest actuele schema!

Nieuwste trainingsschema tijdens ‘Corona-crisis’ voor zowel jeugd als senioren (vanaf maandag 11 mei) :

Alternatief Trainingsschema Jeugd vv Vorden_ No-Corona_3