Sinds het seizoen 2020/’21 wordt bij de pupillen landelijk gevoetbald via een nieuwe competitieopzet. De O8 tot en met de O12 speelt in vier korte reeksen, waarbij na iedere reeks een herindeling volgt. Dit seizoen hebben wij bij v.v. Vorden in het najaar twee fases afgehandeld door 7 teams, namelijk de JO12-1, JO11-1, JO11-2, JO10-1, JO9-1, JO9-2 en de JO8-1. Voor de 3e fase (jan-feb-mrt) heeft de KNVB afgelopen week de indelingen bekend gemaakt en tevens de start van deze competitie gepland op zaterdag 22 januari. Door de corona-maatregelen is nu besloten om deze competitiestart te verzetten en vandaar dat op 29 januari nu de 1e speeldag gepland staat, net als bij de junioren. De TJC heeft naar aanleiding van het aantal (nieuwe) pupillenleden besloten een andere verdeling te maken vandaar dat aan de 3e fase wederom 7 teams van v.v. Vorden mee zullen doen, maar de JO10 is een JO11 team geworden. Naast deze 7 pupillenteams heeft v.v. Vorden ook nog een Mini-F team (5-6 jarigen) dat met een aantal regioclubs op enkele zaterdagmorgens 4×4 onderlinge toernooien gaat voetballen.