We zitten midden in het seizoen, het moment dat de 2e helft van de competitie normaal gesproken gestart zou worden. De komende maanden had je dan weer dat heerlijke weekritme gehad van 2x trainen in de week en dan zaterdag of zondag een wedstrijd, inhalen omdat er nog een keer in een stormachtige maartweekend wedstrijden werden afgelast, donderdagavond ff lekker na praten in een bomvolle kantine en overkapping, wedstrijdjes bekijken van het 1e of de JO19-1 en iedere week ff op de APP kijken wat de nieuwe stand is en waar de JO13-2 aanstaande zaterdag tegen moet spelen. Dat alles is nu al het gehele seizoen verleden tijd, op de achtergrond en alleen in onze gedachten en wensen aanwezig. Je kunt er een heleboel over denken en van zeggen, maar deze fraaie column van journalist Sjoerd Mossou zegt eigenlijk precies hoe het voelt …..