Afgelopen zaterdag is de eerste van de 3 klussendagen geweest en met een groep vrijwilligers zijn de nodige werkzaamheden gedaan. Zo zijn de gaten gegraven voor de poort naar de millieustraat, is het hekwerk van de overkapping gemonteerd en is alles hieronder opgeruimd en schoongemaakt. Tevens hebben vrijwilligers zich ingespannen om de nieuwe ‘ijzeren voeten’ voor de nieuwe parasols te monteren, en heeft de enige vrouw in het gezelschap (Maxime) zich ontfermt om bij de container op de oefenhoek alles te ordenen ….

Niet iedereen kon er deze zaterdag bij zijn, maar de komende twee zaterdagen staat er ook het één en ander op het programma . Meld je aan bij Wilbert, Kees of Jeroen en kom gezellig ff een paar uurtjes helpen om wat voor je club te doen . We starten om 9.00 met een bakkie koffie, en tussen de middag wordt ook voor de hard werkende inwendige mens gezorgd.

We zijn vooral op zoek naar mensen die willen helpen om de groenstroken langs het veld te snoeien, maar elk handje is welkom, en we vinden vast wel een klusje wat bij jouw past. Heb je trouwens thuis een bosmaaier, dan willen we je vragen of je deze zaterdag mee wilt nemen, zodat ons klusje met een groep of 10 mensen een stuk eenvoudiger wordt. Alvast bedankt!

Tot zaterdag en regel gerust wat met je elftal of met de leider/trainer van je team. Wanneer ieder seniorenteam 3 á 4 spelers kan regelen, dan komen we al op zo’n 40 mensen en dat is 10 mensen per shift (ochtend of middag).