Iedere vrijdagmorgen (of middag) worden gedurende het voetbalseizoen (september t/m half december en maart t/m eind mei) op alle drie de velden de lijnen getrokken, zodat op zaterdag en zondag de diverse wedstrijden goed afgewerkt kunnen worden. Wij hebben met Jan Wentink een trouwe kracht en vrijwilliger, maar zoeken voor deze wekelijkse klus ondersteuning en back-up. Heb je een linkje met voetbal en de voetbalclub, houd je van een buitenklus met veel beweging en wil je de club helpen als vrijwilliger meld je dan aan via accommodatie@vvvorden.nl. Eveneens willen wij graag de ‘sproeiploeg’ uitbreiden met één of twee personen. Vooral in deze periode (april t/m september in droge periodes) moeten de velden besproeid worden en dit houdt in dat op alle drie de velden en de oefenhoek de slangen twee keer daags verlegd dienen te worden middels een katrol. Heb je hiervoor interesse, wil jij je in laten plannen en zodoende 1 á 2 keer in de week aan de beurt zijn voor deze klus, meld je dan aan bij accommodatie@vvvorden.nl.