Ondanks dat iedereen het aan zag komen en het ook begrijpelijk is gezien de ontwikkelingen, was het toch ff slikken voor het gehele amateurvoetbal toen 1,5 week geleden werd besloten alle competities voorlopig voor 4 weken stil te leggen. Toch was er voor de jeugd nog een lichtpuntje want het RIVM en de KNVB gaven aan dat naast de trainingen er in de vier betreffende weekenden ook onderlinge wedstrijden gespeeld mochten worden voor de JO8 t/m JO19. Gisteren waren de eerste door de TJC georganiseerde wedstrijden bij v.v. Vorden gepland en konden s’ morgensvroeg de pupillen onderling tegen elkaar spelen en waren s’ middags de JO13-1/JO15-1, MO17-1/MO19-1 en JO19-2/JO17-1 aan de beurt. De wedstrijden werden gefloten door enkele spelers van het 1e elftal en ook volgende week zaterdag en 8 november staan nog enkele onderlinge oefenwedstrijden op het programma. Zonder publiek, zonder kleedkamers, douches en kantine, maar wel ff fijn een potje voetballen en dat was wel lekker in deze bizarre tijd.