Komend Paasweekend zal het relatief rustig zijn op het Europlanit Buitensportpark, want zowel op de zaterdag als de (paas)maandag is er geen volledige competitievoetbalronde ingepland. Op zaterdag spelen wel twee jeugdteams een inhaalwedstrijd, waarbij de JO17-1 in de hoofdklasse thuis inhaalt tegen FC Trias JO17-1 en de JO13-1 een inhaalwedstrijd uit speelt in de 2e klas tegen Grol JO13-2. Op maandag (tweede paasdag) is zowel het 1e, 2e als de VR2 vrij gepland. Vorden 4,5,6 en 7 spelen allemaal uit een inhaalwedstrijd en het 3e (12.00 uur) en de VR1 (14.30) mogen thuis aantreden op ons eigen Europlanit Buitensportpark. Naast dit kleine speelschema in het paasweekend zijn er deze week op dinsdagavond en woensdagavond nog wel twee interessante wedstrijden gepland op ons eigen sportpark. Dinsdagavond speelt het ‘Onder23’ team van v.v. Vorden (met spelers uit 1,2 en JO19-1) thuis tegen Longa’30 ‘Onder23’. Longa’30 speelt met hun 1e elftal in de 4e divisie, met het 2e elftal in de res. Hoofdklasse en met de JO19-1 samen met Vorden JO19-1 in de Hoofdklasse. Woensdagavond speelt VR1 de kwartfinale van de beker tegen 1e-klasser AZSV VR1. Dit zal een mooie uitdaging worden voor de meiden van trainer Udo Heij, want tegenstander AZSV is afgelopen weekend officieus al kampioen geworden in de 1e klas, aangezien zij na 17 wedstrijden al 15 punten voorsprong hebben op de nummer twee Groen-Geel VR1.