Wat een rare wedstrijd, we hadden veel verwacht maar zo’n tegenstander in de 2e klasse aantreffen niet. Zij horen in elk geval in deze samenstelling ook echt niet in deze klasse thuis, maar goed, de wedstrijd moet wel gespeeld worden. Wat wij zeker niet onverdienstelijk deden. In de 8e minuut viel dan toch de 1-0 voor OBW. Dit was door een mooi afstandsschot die onhoudbaar was voor onze keepster Britt die na een lange afwezigheid i.v.m. haar kruisbandoperatie weer er bij was en gelukkig weer kon meedoen.

In de 10e minuut viel de 2-0 waar we verdedigend aan de verkeerde kant stonden zodat ze door het midden konden aanvallen. Hierna ging het snel, in de 17e en 18e minuut stond het al 4-1 en kregen we zelf totaal geen grip meer op het spel. hierdoor hebben we Roos naar achteren gehaald en zijn we verder gegaan met 2 spitsen. Dit wil je liever niet doen maar was echt noodzakelijk op dat moment. Echter voor de beide spitsen was dit veel gevraagd, iedere bal die naar voren gaat proberen zo lang mogelijk vast te houden. Dit koste veel energie en ging natuurlijk ten koste van de nauwkeurigheden in de aanval. Maar wel kregen we iets meer grip op de wedstrijd. en kregen we zelf ook af en toe nog een kansje in de buurt van het OBW goal die we al een minuut of 15 niet meer van dichtbij hadden gezien. Uiteindelijk was de ruststand 6-1 en wil je niet toegeven maar weet je dat je deze wedstrijd niet meer gaat winnen.

We zijn dan ook in de rust veranderd van uitgangspunt en we gingen spelen om zo min mogelijk tegengoals te krijgen. niet leuk, wel heel leerzaam en zeker hoe we dit uitvoerden was een dik compliment waard. We hielden onze koppies omhoog en we streden voor elke meter en elke bal, ook onderling geen enkel verkeerd woord wat toch vaak bij dit soort wedstrijden wel gebeurd. Hierom toch de complimenten naar iedereen in het hele team voor deze inzet. Aanstaande zaterdag 13 oktober spelen we thuis om 11.00 uur tegen de Sprinkhanen uit Didam en hopen we weer een leuke wedstrijd te kunnen laten zien dus kom kijken!!