Afgelopen zondag was het eindelijk weer eens na twee jaar mogelijk om op een ouderwetse wijze de Nieuwjaarsreceptie te organiseren. Bij v.v. Vorden gebeurt dit altijd de 2e zondag van het jaar, omdat in het 1e weekend het zaalvoetbal-stratentoernooi georganiseerd wordt. Tijdens deze nieuwjaarsreceptie werd naast het openingswoord van Joris Jansen van den Berg, bij afwezigheid wegens familieomstandigheden van voorzitter Dirk Jan Wesselink, en de ‘foute Bingo’ door de dames van het 2e elftal, ook maar liefst 11 jubilarissen gehuldigd. De 8 aanwezige jubilarissen kregen allen een pen met inscriptie en een bos bloemen overhandigd en tevens een bedankwoordje inclusief foto’s uit het verleden. Het was voor de ongeveer 70 aanwezigen een gezellige middag, waarbij door het bestuur met vertrouwen naar het nieuwe jaar 2023 werd uit gekeken. De voetbalvereniging Vorden staat er prima op en met z’n allen kijken we uit naar zowel de voetbal- als de niet-voetbalactiviteiten in dit nieuwe jaar!

Hieronder de jubilarissen die allen in 2022 het 25-jarig, 40-jarig of 50 jarig jubileum hebben gevierd!

Dick van Asselt – Stefan Arfman, Jarno Messink, Micha Bolink, Thijs Smeitink (Mike van Lingen, Martijn Jansen, Thijmen Wentink waren niet aanwezig) : 25 jaar lid

Edwin Visser (zittend rechts) : 40 jaar lid

Reind Jan Westerveld (staand 3e van rechts) en Leo Verkijk (zittend links) : 50 jaar lid

Klik op de onderste foto voor de gehele reportage van Johan Bolink van de Nieuwjaarsreceptie 2023 bij v.v. Vorden