Gisterenmiddag heeft voor zo’n 60 aanwezige leden onze voorzitter Dirk Jan Wesselink de nieuwjaarstoespraak gehouden met als thema ‘Rakeling’, waarmee hij een ieder binnen de v.v. Vorden stimuleerde om met een brok energie, een nieuw initiatief of een afwijkend idee op z’n minst een positieve drive teweeg laat brengen, zonder dat vooraf altijd een bepaald resultaat bekend hoeft te zijn. Dirk Jan liet weten dat er voor 2024 weer een heleboel evenementen en plannen op de agenda staan en in dit nieuwe jubileumjaar, het is in augustus 2024 95 jaar geleden dat de club is opgericht, er alle ruimte is voor een ‘Rakeling’.  Na zijn toespraak was het tijd voor de zes jubilarissen en werden Dennis Wentink en Erik Rakitow (40 jaar) en Huub Abbink, Frank Hiddink, Michiel Barink en Daan Wiegerink (25 jaar) in het zonnetje gezet met een fraaie fotoreportage en mooie woorden van onze voorzitter. Voorafgaand aan de receptie speelde het 1e elftal nog een oefenwedstrijd tegen derdeklasser FC Bergh en won het met 5-2 haar eerste wedstrijd van dit kalenderjaar door doelpunten van Kris Koning (2), Sander Visschers, Gijs van Ditshuizen en Jurre Heij.