Allereerst een vreugdevol en gezond 2023 gewenst!

We hebben zojuist 2022 achter ons gelaten en dat dit een bewogen jaar was is een understatement.

Het begin werd weer overheerst door een lockdown, maar het meest in het oog springend was toch wel de oorlog in Oekraïne. Onze gedachten gaan in eerste instantie uit naar alle slachtoffers en de nabije familie maar ook de vluchtelingen, waar dan ook ter wereld. De reikwijdte van dit conflict is enorm en ook onze club ondervindt hiervan de gevolgen. Torenhoge energierekeningen die nopen tot maatregelen. Directe maatregelen, vergelijkbaar met de thuissituaties, zijn al getroffen en een ingestelde werkgroep buigt zich over maatregelen op de middellange- en lange termijn. Op de laatste ledenvergadering in november zijn de leden hierover ingelicht.

Het was tevens de vergadering waar afscheid is genomen van Marc van der Linden als voorzitter en waar de nieuwe voorzitter, Dirk Jan Wesselink, is verwelkomd. Tevens is op deze avond Jeroen de Jonge officieel toegetreden als jeugdvoorzitter, nadat hij al enige tijd de functie had opgepakt.

Omdat de huidige hoofdtrainer Wouter Schouten aan het einde van dit jaar stopt lag er eind 2022 nog een uitdaging om een passende vervanger te vinden. Deze werd gelukkig op korte termijn gevonden in de persoon van Klaas Vermeulen, momenteel nog trainer van GSV’38 uit Giesbeek.

Uiteraard is er binnen onze vereniging nog veel meer gebeurd in 2022 maar het is niet mogelijk en wenselijk om dat op deze plek uitgebreid te behandelen. Wij willen jullie echter graag uitnodigen op de Nieuwjaarsreceptie op 15 januari (inloop vanaf 14:00 uur in De Ark) om in een informele setting gezellig met elkaar terug te blikken op 2022 of wellicht al vooruit te kijken naar dit jaar.

Wat ondanks alles steeds weer blijkt is dat V.V. Vorden een club is waar mensen zich op het gemak voelen, plezier hebben en verbinding met elkaar zoeken. En dat is precies wat er nodig is in onzekere tijden.

Wij zien jullie graag op 15 januari!

Ilse – Dirk Jan – Rob – Kees – Joris – Udo – Wilbert – Jeroen – Oscar