De voetbalvereniging Vorden is een overeenkomst aan gegaan met Stanno (Deventrade) en Houx Sport in Zutphen, Binnen enkele weken zullen alle teams de nieuwe tenues overhandigd krijgen en worden alle 29 teams voorzien van een Stanno ‘Vorden’ shirt, Stanno-broek en kousen. Door deze overeenkomst is ook de samenwerking met Houx Sport in Zutphen geactiveerd en krijgen de leden de gelegenheid om met een fraaie korting typische v.v. Vorden clubartikelen aan te schaffen. Er zijn extra koopavonden georganiseerd (zie hieronder) en tevens is er een webshop geactiveerd via onze website. Ga in het menu (bovenste balk) naar de optie ‘Webshop’ en klik door totdat de club webshop van Houx, v.v. Vorden en Stanno wordt geopend. Kijk hieronder naar de informatie over de extra en speciale koopavonden die Houx Sport in de maand augustus samen met v.v. Vorden gaat organiseren.

Klik hier voor de informatie over de extra koopavonden van Houx bij v.v. Vorden : Extra koopavond vorden 2023

Klik hier voor de aanbiedingen en kortingspercentages op alle v.v. Vorden-artikelen : VV Vorden_Banner-Poster_200x120cm