Afgelopen weekend stond de oefenwedstrijd van Vorden 1 tegen RKZVC 1 op het programma, terwijl in de competitie (2I) de inhaalwedstrijd van ATC’65 tegen Bon.Boys werd gespeeld. Vorden 1 verloor zaterdagavond van RKZVC en speelde door afwezigheid van maar liefst 5 spelers (Gijs, Jurre, Koen, Kris en Bas A.) met de JO19-1 spelers Niek Spiegelenberg, Jacco Kettelerij en Cas Verbeek en 2e elftalspeler Chico Lindenschot. Vorden 1 verloor met 3-0 van de 4e divisionist en heeft nu nog twee trainingen voor de boeg alvorens er zondagmiddag 22 januari tegen de Tukkers in Albergen wordt gespeeld. In deze competitie stond afgelopen zondag de inhaalwedstrijd tussen koploper Bon.Boys en runner-up ATC op het programma en in de allerlaatste minuut werd de winst voor de ploeg uit Hengelo OV veilig gesteld (1-0). Daardoor is ATC nu de winnaar van de 1e periode en staan in de reguliere stand zowel Bon.Boys, ATC als BWO met 22 punten bovenaan en in het kielzog op de 4e plaats met 20 punten de Tukkers. Ook heeft de KNVB gisteren uitspraak gedaan naar aanleiding van de ongeregeldheden direct na afloop van de wedstrijd Eilermark 1 tegen Vorden 1 (vorig jaar 6 november met eindstand 3-3). De ploeg uit Enschede heeft 4 punten in mindering gekregen en Vorden 1 punt. Hierdoor is in de stand Eilermark gezakt naar de 11e plaats en zijn Suryoye, Reutum, Vorden (9e) en AZC een plaats gestegen , ondanks dat Vorden 1 dus op 13 punten is komen te staan i.p.v. de behaalde 14 punten.