Gisteren heeft de KNVB de indelingen bekend gemaakt van de nieuwe ‘najaarscompetitie’, of beter gezegd ‘Fase 2’ van het seizoen 2023-2024. Deze 2e fase bestaat uit 7 wedstrijden in een poule van 8 en wordt afgewerkt van zaterdag 4 november t/m zaterdag 16 december. De beide A-categorie teams (Hoofdklasse) bij v.v. Vorden, JO19-1 en JO17-1, starten beide aanstaande zaterdag al met deze Fase-2 competitie. Na de winterstop zal er een Fase-3 ingedeeld worden en dit betreft voor de JO13 t/m JO19 (en MO13 t/m MO20) een half-jaar competitie met 11 teams. De pupillen zullen (JO8 t/m JO12) na de winterstop nog twee keer een competitie van 8 teams krijgen en zodoende een Fase-3 en Fase-4 indeling ontvangen. Komende zaterdag zijn de meeste teams dus nog een zaterdag vrij en staat er dus voor volgende week zaterdag 4 november en volledig programma op de planning. Kijk op de teampagina van deze website voor de nieuwste indelingen en klik op wedstrijdprogramma om te zien welke teams komende zaterdag nog wel een wedstrijd moeten spelen.