Vanmorgen is er om 07.30 gekeurd en is er besloten om de beide natuurgrasvelden af te keuren. De wedstrijden welke gepland stonden op deze beide velden zijn dus afgelast en dit houdt in dat JO9-2, JO13-2, JO10-1, JO15-2, JO17-2 en JO19-3 vandaag niet in actie komen. Aangezien de KNVB heeft aangegeven dat elftallen in de A-categorie (bij v.v. Vorden zijn dit de JO19-1 en JO17-1) bij twijfel en afkeuren altijd dienen uit te wijken naar een kunstgrasveld, heeft de organisatie bij v.v. Vorden deze week besloten om de wedstrijden van de van de JO19-3 en JO17-2 om te draaien met de JO17-1 en JO19-1. Dit gaat tegen de basisregel van de planner bij v.v. Vorden in, om te zorgen dat ieder lid en ieder team zoveel mogelijk evenredig gebruik kan en mag maken van het kunstgras, maar hier heeft de vereniging nu eenmaal vanuit de KNVB mee te maken. Morgenvroeg zal er wederom gekeurd worden en dan hebben wij ook te maken met bovengenoemde regel van de KNVB, want bij de senioren behoren Vorden 1 en Vorden 2 tot de A-categorie. Vorden 2 staat daarom op het kunstgras gepland en Vorden 1 kan bij afkeuren van veld 1 om 14.30 uur uitwijken naar het kunstgras. Vorden VR2 staat morgenvroeg op veld 2 gepland en zij zullen dus moeten ‘duimen’ dat de velden goed gekeurd worden.