Naast het 1e elftal, dat vanmiddag 1-1 gelijk speelde in en tegen Schalkhaar, hebben ook het 2e elftal (2-2 tegen Ruurlo 2), VR1 (1-1 tegen Basteom VR1) en de JO19-1 (2-2 tegen Sp. Lochem JO19-1) allemaal 1 punt behaald door een gelijk spel. Vorden 1 kwam vanmiddag nog wel op een 0-1 voorsprong in de 42e minuut door een doelpunt van Koen Oosterhuis. Ondanks dat de geel-zwarten de betere kansen heeft gekregen deze middag, moest het uiteindelijk toch genoegen nemen met een gelijk spel, want in de 48e minuut was het raak voor de thuisclub: 1-1. Vorden 1 begon de wedstrijd met de volgende opstelling : Robin Verstege – Bart Stokman, Bas Kortstee, Bram Garritsen, Niels Rondeel – Luuk Smit, Sven Mulder, Koen Oosterhuis – Kris Koning, Gijs van der Veen, Sander Visschers. In de tweede helft kwam in de slotfase Jurre Heij in het veld voor Sander Visschers. Dion Besselink, Cas Verbeek, Gijs van Ditshuizen en Quinten Eigenraam (alle drie JO19-1) bleven deze middag op de bank. De dames van VR1 behaalden eveneens een 1-1 gelijkspel en dit was voor de dames van trainer Bert Jan Koekenbier het eerste puntverlies van dit seizoen. Desondanks blijft Vorden VR1 aan kop van de ranglijst, want concurrent PAX 1 verloor met 4-1 haar wedstrijd.