Al vele jaren worden er wekelijks foto’s gemaakt van wedstrijden bij v.v. Vorden, door achtereenvolgens Johan Bolink, in het verleden Rob Immink, nu al een aantal seizoenen Mark Zelle en sinds twee jaar Damian Piekaar. Deze foto’s zijn terug te vinden op onze Website, op Facebook en Instagram. Op verzoek van een aantal trainers hebben wij dit seizoen ook filmopnames van thuiswedstrijden van met name Vorden 1 ter analyse en ter verduidelijking tijdens de wedstrijdbesprekingen. Damian Piekaar heeft dit seizoen de beschikking over een professionele camera met standaard, overgenomen van VVG’25, en heeft al van een aantal wedstrijden een volledig videofilm gemaakt. We zijn nu bezig om ook te kijken of (gedeeltes) van deze wedstrijdvideo’s ook te delen zijn en dus te bekijken zijn via ons Youtube-kanaal. We zijn in ieder geval zeer content met de inzet, tijd en energie die Damian in dit nieuwe project wil steken, waardoor onze audiovisuele middelen nog weer groter zijn geworden en onze hoofdtrainer en enkele jeugdtrainers nuttige informatie kunnen gebruiken voor hun teambesprekingen.

Introductie van Damian Piekaar op Instagram : https://www.instagram.com/p/CpV_knlPRla/