In de afgelopen 10 seizoenen heeft Gerben Smid, vader van drie voetballende zonen Dieuwert, Wytze en Jelmer, de rol van jeugdwedstrijdsecretaris op zich genomen. In deze periode heeft hij altijd deel uit gemaakt van het Jeugdbestuur en veel tijd en energie gestoken in het wekelijkse wedstrijdschema, plannen van oefenwedstrijden, verplaatsen van wedstrijden, indeling van velden en alles wat daarbij nog meer omheen hangt. In deze periode is niet alleen de vereniging flink gegroeid (in 2010 hadden wij 17 jeugdteams en anno 2020 23), maar heeft Gerben vanuit zijn functie ook te maken gehad met de komst van Sportlink, de geautomatiseerde koppeling met de website via mijnclub.nu, de opkomst van de meidenafdeling, de veranderingen van het pupillenvoetbal, de overgang van de traditionele A,B,C,D,E en F jeugdteams naar kalenderjaarindeling in de vorm van JO19, JO17, JO15, JO13, JO12, JO11, JO10, JO9 en JO8 en het afstemmen met deze en gene binnen de club in verband met het combineren van wedstrijd- en trainingsvelden en het zo effectief mogelijk indelen van de tijden in verband met de krapte en tekort aan velden. Wij bedanken Gerben voor zijn tijd, energie, inzet en zeer positieve bijdrages tijdens vergaderingen in de afgelopen 10 seizoenen (hij is in 2018 1 jaar vervangen door Jeroen Oonk) en wensen zijn opvolger Bennie Vos (in combinatie met Rob Oplaat) heel veel succes en plezier in de functie van wedstrijdsecretaris.