Aankomende zondag zijn de jongen en meisje van de mini F, als laatste dit seizoen, team van de week. Ook zij hebben weer een leuk stukje geschreven. Onder de tekst staat een link naar de website van Rob Immink waar ook nog leuke foto’s van de mini F staan.

Mini F 2018-2019

Na een jaar van vele toernooitjes voor de Mini F was het afgelopen zaterdag (18 mei) zover: het feestelijke eindtoernooi bij SV Zutphen. Met onze voltallige selectie van 14 spelertjes zijn wij naar Zutphen afgereisd. Bij dit eindtoernooi waren alle deelnemende clubs en teams uitgenodigd. In totaal waren er 36 teams! Kortom, de mini F competitie is een groot succes en is nog steeds groeiende.

Aangekomen in Zutphen werden alle teams verzocht om zich klaar te maken en te verzamelen in de catacombe. Alle teams werden namelijk voorgesteld aan het ruim toegestroomde publiek van ouders, kennissen, opa’s en oma’s en alle andere geïnteresseerden. Even was er sprake van een file op de rondweg van Leesten. Na luid gezang mochten onze spelertjes het veld betreden als echte profvoetballers. Het publiek klapte voor de sterren die het veld betraden. Wat een begin van het eindtoernooi!

Vervolgens begonnen we met de wedstrijden. Wij konden net als veel voorgaande weken aan het toernooi beginnen. 2 jongensteams en 1 meisjesteam.
Het is mooi om te zien met hoeveel plezier er wordt gevoetbald. Daarnaast speelde het weer goed mee waardoor het voor iedereen ouderwets genieten was van ongedwongen voetbal op de vroege zaterdagmorgen!

Na vele mooie acties, mooie samenspel en heel veel goals, kwam ook dit toernooi aan z’n einde. Na afloop kregen wij als team een beker en de spelers kregen allemaal een vaantje en een zakje snoep. Voor de beker is gelijk een schema opgesteld zodat iedereen deze trofee van dichtbij kan bewonderen gedurende de zomerstop.

We kunnen terug kijken op een leuk en geslaagd jaar!

Groetjes de MINI F.