In 2023 zijn op het dak van de tribune al een reeks zonnepanelen gelegd, de speciale bouwcommissie heeft met slimme meters en melders, speciale thermostaten en isolatietips in het afgelopen jaar ook al de eerste duurzame stappen gezet uit het Masterplan B en met de aanleg van de milieu_straat werd ook het onderdeel ‘Afvalstromen’  gerealiseerd. Gisteren is de vierde stap gezet uit het Masterplan B en zijn er ten behoeve van kleding, voetbalmaterialen, voorraad en evenementen- en horeca_inventaris vier grote demontabele opbergruimtes geplaatst. Deze laatste actie is mede gefinancierd vanuit Kringloopwinkel ‘de Werf’ in Vorden, dat ieder jaar diverse vordense verenigingen en instanties financieel ondersteunen met fraaie bedragen, in dit geval voor onze vereniging € 3.150,–. Het plaatsen van de vier grote demontabele opbergruimtes verliep gisteren heel soepel door de hulp van 15 vrijwilligers uit de diverse seniorenelftallen. In de week hiervoor waren de voorbereidende werkzaamheden (glad- en loodrecht maken van de ondergrond) reeds door drie vrijwilligers (Johan, Kees en Wilbert) gerealiseerd. Al met al een fraai resultaat, waarbij ook het aangezicht op de achterzijde van de accommodatie flink is verbeterd.