Mees Enzerink is weekwinnaar geworden voor speelronde 13 in de Voetbalpool. Mees behaalde net als Jurn van Dam 64 punten in speelronde 13, maar was de gelukkigste bij de loting om de weekwinst.  Hieronder de Top 5 van speelronde 13.

Speelronde 14 werd gewonnen door Friso Balvert. De eerste 2 wedstrijden in speelronde 14 waren zeer vermakelijk, met maar liefst 10 doelpunten. Bij de overige 7 wedstrijden was de amusementswaarde een stuk minder. Diegenen die wel in Varsseveld aanwezig waren om Vorden 1 te aanschouwen, zagen in één middag meer doelpunten dan in totaal bij deze 7 Eredivisiewedstrijden.

In het algemeen klassement heeft Sep Enzerink de aansluiting gevonden bij Bas Schröer. Samen hebben zij een kleine voorsprong op de overige deelnemers, al blijven de verschillen nog altijd erg klein. Het verschil tussen de nummers één en nummer 5 is maar 16 punten. Vorig seizoen bedroeg dit verschil na speelronde 14 maar liefst 52 punten.

In periode 2 zijn inmiddels 6 van de 9 wedstrijden gespeeld. Hieronder de Top 10 in periode 2.

Sepsmeister Sepster 245
Bas schroer Bas 243